1.9.14

Blogger Bazaar #6 Geliyor!


Herkese tatlı bir Pazar gününün sonundan merhaba!
Mart'ta yapılan Blogger Bazaar #5 etkinliğinde ben de yerimi hem Burcu Arkut, hem de Designroom olarak almış, sizlerle tanışma fırsatı bulmuştum. 28 Eylül'de de yine güzel bir Blogger Bazaar ile daha severek takip ettiğiniz Bloggerlar, sizlerle yüzyüze tanışma fırsatı bulacak. Ben de katılabilirim, ancak bu yoğun düğünlü-kutlamalı-çalışmalı geçen yaz sezonundan kendimi toparlayabilirsem. :) Siz desteklerseniz, "gel, görelim seni" derseniz de, düşünmeden katılırım.:))
Tüm bu karar vermediğim halim bir yana, Blogger Bazaar #5'te tüm gün beni yalnız bırakmayan dostum Dila ve gün içinde standıma uğrayan herkes bu etkinlikte yer almama ayrı bir güzellik kattılar. Bunun için tekrar teşekkürler. Tabii Vesta Events ekibi olmasa hiç biri olmazdı.
Blogger Bazaar #5'ten bir kaç fotoğraf (hepsinde ben!;))  ve cevap.tv 'den "Blogger Bazaar nasıl bir etkinlik?" sorusunun cevabı için buraya tıklayınız. Ogün sarı sarı giyineyim de günüm enerjik geçsin demiştim kendimce...









                                                                                  Photos by/ Fotoğraflar: Ekrem Doydu

No comments:

Post a Comment

I would like to hear what you think. Thank you for following...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...